מה לא רואים העיתונאים בחיי הבלונדינית פריס הילטון? – היא חולת עבודה

כוכבים / נשים מפורסמות
מאת: סטיילר

היא נולדה ב 17 לפברואר בשנת 1981, וככל הנראה תואמת לגמרי את המזל שלה – דלי. פתוחה, סקסית וכישרונית – פריס הילטון תמיד מוכנה להוכיח לכל העולם שלא מעניינים אותה לא דעות הסובבים ולא של קרובי המשפחה – היא שלמה עם עצמה ומסוגלת בהחלט ליצור את חייה בכוחות עצמה. כעת, בתחילת המאה ה21, עיקרי החברה התחילו להשתנות לגמרי, חופש האישיות יצא מהאופנה, עוד לא מזמן רכילויות "מפורסמים" הביאו יותר צרות מאשר הפרסום.

פריס הילטון "מיושנת" במובן הזה ובמקום לאמץ ילדים כמו שעושים זאת סלבס אחרים כדי לספק את דעות החברה, היא ממשיכה לבלות מבלי להתבייש בפפראצי. הבת הביישנית של השחקנית קטי הילטון והאחיינית הממושמעת של דודותיה קים וקיילי ריצ'רדס, אשר כל הזמן שיחקו בסרטי דיסני, פריס התחילה לשחק בגיל עשר ובסרט בעל השקעה מעטה "WISHMAN" היא שיחקה את התפקיד של "הילדה על החוף".

היא עדיין נזכרת עם חיוך באיבוד בתוליה בגיל 15, אבל מדברת על כך מעט, בניגוד לבן זוגה לסקס לאותה התקופה, רנדי ספלינג, אשר משוויץ בפני כל העולם על כך בתכנית ריאליטי SONS OF HOLLYWOOD:

- היינו ביחד כחודשיים. פעם הלכנו למלון PALM SINGS ושם נרשמנו תחת שמות בדויים, כיוון שסבתא של פריס תמיד עקבה אחריה. היא הייתה בת 15 ואני הייתי בן 17!

הסבתא אכן דפקה על הדלת של החדר בבית המלון כשהם היו בשיא הסקס. פריס החליטה לא לריב עם הסבתא, מה שהביא את רנדי להלם קל:

- ומה אתם חושבים? אני שומע דפיקה על הדלת, מסתובב ורואה את הסבתא. אחר כך מציץ מהחלון ושם פריס, כבר לבושה, בורחת עם התיק ביד!

בגיל 19 פריס הילטון שיחקה תפקיד בסרט העצמאי "SWEETIE PIE", ובשנת 2000 חתמה על חוזה עם הסוכנות של דונלד טרמפ "T MANAGEMENT" והפכה לדוגמנית. בהמשך השחקנית והדוגמנית הצעירה עבדה עם סוכנויות רבות כמו FORD MODELS MANAGEMENT בניו יורק, PREMIER MODEL MANAGEMENT ו MODELS 1 AGENCY בלונדון ו
NOUS MODEL MANAGEMENT בלוס אנג'לס.

בשנת 2004 פריס החליטה לנסות את עצמה במוסיקה ולאחר עבודה קשה הוציאה בשנת 2006 את אלבום "PARIS". בתור המפיקים היו גרג וולס, קרה דיו גווארדי, ג'יין ווידליום וסקוט סטרוץ'. היצירות המוסיקליות האלו מצאו את עצמן במקום השישי בתחרות BILLBOARD 200, מה שהעלה את הרייטינג של פריס המוכשרת.

בסתיו 2004 פריס יחד עם מרל גינסברג הוציאה את ספרה הראשון. הספר התפרסם במהירות. בנוסף, חולת העבודה, סופרת, דוגמנית ושחקנית ממשיכה להצטלם בסרט - תפקידה כויקטוריה אינגליש בסרט "בלונדינית בשוקולד" הצטיין כמוצלח ביותר. חוץ מזה פריס התחילה לעצב, ליצור בשמים ולעבוד כדוגמנית בפרסומות. הצרפתים הציעו לה להיות הפנים של יינות בורדו - על מה שפריס הסכימה בקלות וייצגה את בורדו בתצוגה הענקית של יינות ומשקאות חריפים VINEXPO בצרפת.

בקרוב מאוד פריס הילטון הופיעה בעמודי העיתונים בתור נציגת הקולקציה החדשה של תכשיטי BLISS, חברה איטלקית גדולה DAMIANI. בסטודיו בלוס אנג'לס נערכו צילומים לחברת פרסומות בת השלוש אשר ערך הצלם הגרמני המפורסם אלן פון אונברט. - עבורי זה כבוד להשתתף בחברה הזאת. אני אוהבת אופנה ויהלומים, - אמרה פריס הילטון לאחר הצילומים.

פאריס הילטון

רווחיה של פריס הילטון גדולים בזכות עבודתה הרבה: יצירת קו שעונים, אלכוהול, בשמים. בשנה היא הרוויחה 200 מיליון דולר, בזמן שג'ניפר לופז הרוויחה רק 150 מיליון דולר.

פרויקטים שונים, מפורסמים כבר בזכות השם הילטון בלבד - כך משלמים לה 16 מיליון בשנה עבור השתתפות בתכנית ריאליטי "החיים הפשוטים" (THE SIMPLE LIFE) בערוץ אמריקאי, שם הקולגה שלה לעבודה היא ניקול ריצ'י - חברתה הטובה.קו הבשמים והתכשיטים מוסיפים עוד 2 מיליון דולר. 20 מיליון דולר פריס מקבלת פשוט כי היא מופיעה באירועים שונים.

ככל הנראה, לא ניתן יהיה להרוס את הקריירה של הבלונדינית החכמה אפילו לא על ידי אף מעשיה הלא הגונים. לאחר שחרורה המוקדם מבית הסוהר בלוס אנג'לס, פריס חזרה לענייניה בגדול.

הוסיפו תגובה
תגובות לכתבה




בניית אתרים  Eva software   כתבו לנו אודות RSS  RSS


כל הזכויות שמורות ל styler
כל התוכן המפורסם באתר הינו בבעלות הבלעדית של מקימי ועורכי האתר .
כל השימוש בתוכן של האתר מותר אך ורק באישור של בעלי האתר.