קרם הלחות והמוצרים הבסיסיים הנוספים שפיתחה משפחת לאודר בניצוחה של אסתי, נחטפו כמו לחמניות חמות והמשפחה עברה לפס ייצור המוני, עד שכל מוצר שנשא את השם "אסתי לאודר" היה שם נרדף למוצר קוסמטיקה מעולה.

עם השנים החברה הפכה לאימפריה שמוכרת מוצרי קוסמטיקה בלמעלה מ- 130 מדינות ברחבי העולם ובסכומים של 4.5 מיליארד דולר בשנה. מכובד לכל הדעות. כיום קבוצת לאודר מנהלת 18 חברות קוסמטיקה שבבעלותה. ARAMIS, CLINIC, AVEDA הם רק חלק מהרשימה.


הבשמים של אסתי לאודר

"טל הנעורים" היה הבושם הראשון שהשיקה לאודר. זה היה ב-1953 וכמו כל מה שהוציאה תחת ידיה, גם הבושם הזה נחל הצלחה מסחררת. כבר בשנה הראשונה להשקתו נמכרו ממנו 50,000 יחידות. ב-84' המספר עלה ל-150 מיליון.

ה- PRIVAT COLLCTION היה גם הוא המצאה גאונית של לאודר. ב-1972, "בשקט בשקט" בקרב ידידיה הקרובים מהאלפיון העליון, הפיצה לאודר את הבושם החדש והיוקרתי המבוסס על פרחי גרניום לבנים, ילנג ילנג, סנדלווד, פאטצ'ולי, יסמין, נרקיס, ורד, אמבר, מוסק ועוד.
משימוש פרטי ובקרב ידידים בלבד, שאפשרה לאודר בשיטת שיווק גאונית הוציאה לאודר את הבושם לשימוש מסחרי.

אסתי לאודר מתה ב-2004 , בגיל 97 אחרי חיים מלאי עניין, אתגר וממון. עד עשר שנים לפני מותה, היא ניהלה את האימפריה ואז העבירה את הניהול השוטף והיומיומי לידיו של ליאונרד בנה.

כיום, הנכד ויליאם שספג את תורת הקוסמטיקה כבר בילדותו, מנהל את העסק ביד רמה.
הוסיפו תגובה
תגובות לכתבה




בניית אתרים  Eva software   כתבו לנו אודות RSS  RSS


כל הזכויות שמורות ל styler
כל התוכן המפורסם באתר הינו בבעלות הבלעדית של מקימי ועורכי האתר .
כל השימוש בתוכן של האתר מותר אך ורק באישור של בעלי האתר.